loading...
کد آهنگ پیشواز ایرانسل,همراه اول,رایتل
علی اسماعیلی بازدید : 2461 1392/08/29 نظرات (1)

سری جدید اس ام اس های  عاشقانه 92

 

اس ام اس عاشقانه |mypishvaz.ir

 

 

 


دلم ، یک مزرعه مى خواهد

یک “تو”

یک “من”

و گندم زارى طلایى رنگ

که هوایش آکنده با عطر نفسهاى تو باشد . . .


 

اگر گفتی

چگونه می شود مُرده ای را زنده کرد؟

فرض کن من مُرده ام!

حالا بخند…






بعضیا هم هستن حاضرن از عشقشون بگذرن تا تـــو به عشقت برسی...






یک مرد چه میخواهد ؟

دستی که بگیرد در دست

چتری که بگیرد بر دوش

یک همقدم عاشق

با او بشود مدهوش !





آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

مثل “تو”






نگاهت را گره بزن

به هر لحظه من

حس امنیت می گیرم

وقتی تو

درگیر منی

     




باور کن! کار من نیست ، کار دل است

دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده است






من تصوراتم از تو

با ” کــــــــاش ” گره خورده

تـــو ،توقعاتت از من

با ” بایـــــــــد” ..





امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !




من دهقان فداکاری شده ام

که تمام وجودش را به آتش کشیده روبرویت

و تو قطاری که چشم دیدن مرا ندارد




بعد رفتنت من که هیچ

این همه دیواری که به عکست تکیه دادند هم ویرانه شدند



نبار باران

عاشقانه اش نکن

دیگر من و او ما نمی شویم


 

 

مدت هاست

نه از آمدن کسی دل خوشیم و نه از رفتن کسی دلگیر

بی کسی هم عالمی دارد




در مهربانی همچون باران باش

که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست



 

پیانیست نیستم

خوب می نوازد انگشتانم اما

اگر بر تن تو نوازشگر شوند



جا گذاشته ام دلی

هر که یافت

مژدگانی اش تمام زندگی ام

 

 



 

 

عطرهای خوب

شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد

درست مثل جای خالی تو




 

رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت

نـعمـت اسـت نـه فـاجـعه

 



 

گفت : نفرین می کنی ؟

گفتم : نه ، اما از خدا می خوام

هیچکس اندازه من دوستت نداشته باشد

 



 

فیزیک بعدترها ثابت می کند

در روزهای بارانی جای خالی آدم ها بزرگتر می شود

 

 



تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را

هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد

 



 

توی دادگاه عشق منو محکومم کن

منو از داشتن هر چی عشقه محرومم کن

حبس ابد ببر برام هرچی بگی من حاظرم

به خاطر دوست داشتنت تا چوبه دار هم میرم




فاصله ها در عین کوتاهی

چه بلند خلق شده اند

کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد

 

 



 

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را

گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند

 

 



 

همیشه می گفتند ترک عادت موجب مرض است

اما اینبار موجب مرگ میشود ترک عادتِ با تو بودن




میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

 



واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم

 

 

 

 

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی

 

 



 

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی

لطفــا قـدم هـایـت را تنـدتـر بـردار

دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ielts در تاریخ 1392/09/25 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

سایتتون عالیه

این نظر توسط CMPnbD0coS1 در تاریخ 1392/09/11 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

This piece was cogent, wewltlrit-en, and pithy.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما به دنبال چه موضوعی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 394
  • کل نظرات : 1110
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 324
  • آی پی امروز : 477
  • آی پی دیروز : 206
  • بازدید امروز : 1,143
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,313
  • بازدید ماه : 2,313
  • بازدید سال : 56,374
  • بازدید کلی : 6,272,642
  • کدهای اختصاصی