loading...
کد آهنگ پیشواز ایرانسل,همراه اول,رایتل
علی اسماعیلی بازدید : 2758 1393/04/29 نظرات (4)

 

اس ام اس نامردي و تيكه دار سري جديد 93

اس ام اس تیکه دار و نامردی

 

 

عاقبت به این نتیجه میرسیم که

حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که

جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !

دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

هرچند بی حد تو رو میخواستم

اما باز تو در حد من نبودی !

یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون  گفتم : یکی دارم !

فکر کردم عاشقم شدی

بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد

تا آخر عمر درگیرم خواهی بود

انکار نکن مقایسه تو را از پای در می آورد !

ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه اما خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه !

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2 حالت بیشتر نداره :

یا میخوان جات باشن نمیتونن ، یا میخوان بات باشن نمیتونن !

رفیق ، پیراهنم را بزن بالا

کمرم را دیدی ؟ نترس چیزی نیست !

اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد ؟

“تو مواظب باش”

بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمی ذارم

راست گفت ، چون من عشقش نبودم

یه سری هم هستن

نه تنها آدم با اونا ما نمیشه

بلکه از من بودنم میفته !

دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم

گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !

سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛ افسوس …

میگفت پات وایمیستم ؛ حرفم حرفه ، ولی رفت

راست می گفت حرفش فقط حرف بود …

کاش به جای دلم

دستم را میشکستی که نمک نداشت !

لیاقت خیلی مهمه

ولی گاهی ما با احساساتمون لیاقتهای دیگران رو نادیده میگیریم

و اجازه میدیم خودشونو بیشتر از اونی که هستن حس کنن !

بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که

براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فحش میدی تا اون !

کاش میشد آدمارو مثل اسکناس جلو نور گرفت

و واقعی هاشو تشخیص داد !

سرت گرم است ، مزاحمت نمى شوم

اما بدان حرارت سرگرمى هایت مرا مى سوزاند !

اونی که واسه تو ادعا میکنه

واسه با ما بودن دعا میکنه ، بـــــله !

یادت باشه موندنی با لگدم می مونه

و رفتنی با التماسم نمی مونه !

بعضی ها رو باید مثل آشغال دور انداخت

ولی انقدر معرفت داریم که اونارو می بوسیم و کنار میذاریم !

ﺁﺭﻩ ، ﻣﻦ ﺳﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ

ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ توی ﻓﺮﺩﺍﯼ ﻣﻦ نیستن !

نه عزیز من

آنهایی که عاشقت شده اند اعصابم را خرد نمی کنند

اعتماد به نفسم را بالا می برند !

برای بعضی آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !

سرد که باشی دوسِت دارن …

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ

ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺎﻡ ﺑﺎﺯﺭگاﻧﯽ ﻭﺳﻄﺸﻢ ﻧﻤﯿﺸﯽ !

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت

صداقت ؛ مهربانی ؛ زیاد به “تو” توجه داشتن و خیلی حماقت های دیگر …

این روزها هرچه خائن تر باشی ، دوست داشتنی تری !

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯿﺸﻦ

ﻓﻘﻂ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﺧﻮﺩ ﻭﺍﻗﻌﯿﺸﻮنو ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻥ !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/04/04 و 6:39 دقیقه ارسال شده است

ئاییییی عالی بود خداییش جملاتش حال کرردم: معنی و مفهومشون مشت بود

این نظر توسط خرید نرم افزار crm در تاریخ 1393/06/25 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

برای بعضی آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !

سرد که باشی دوسِت دارن …
خیلی قشنگ بود مرسی شکلک

این نظر توسط طراحی سایت در تاریخ 1393/05/11 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

سایت قشنگی دارید خسته نباشید.شکلک

این نظر توسط erfan در تاریخ 1393/05/03 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

به مولا پرچم بالاس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما به دنبال چه موضوعی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 394
  • کل نظرات : 1110
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 324
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 206
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,579
  • بازدید ماه : 1,579
  • بازدید سال : 55,640
  • بازدید کلی : 6,271,908
  • کدهای اختصاصی